באר שבע • גובשו רשימות ש"ס והבית היהודי

דוד קורצווייל | צילום: פייסבוק No Comments on באר שבע • גובשו רשימות ש"ס והבית היהודי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן ראש עיריית באר שבע , עופר כרדי , המזוהה עם מחנה אלי ישי בש"ס ימשיך ויעמוד בראש רשימת ש"ס בעיר גם בקדנציה הבאה.

כרדי שהתמודד עם נסיון הדחה ולהציב במקומו את שמעון טובול המקורב לרב בנימין בצרי עבר את המשוכה ועל פי ההסכם טובול הוצב במקום השני ברשימת ש"ס בעיר.

את המקום השלישי יקבל על פי הערכות יהודה ספקטור איש יהדות התורה שהולכת לבחיורת באופן מסורתי עם ש"ס. ספקטור הוצב גם בבחירות האחרונות ברשימת ש"ס בעיר. מלבדו היה ברשימה גם אליעזר חסידיאן שמקווה להישאר במקום רלוונטי ברשימה הבאה.

חשוב להזכיר כי בבחירות האחרונת קבלה ש"ס שלושה מנדטים והם מקווים להגדיל את הכח.

מלבד סיעת ש"ס כיהנו במועצת העיר נציגים דתיים נוספים כמו יעקב אוחיון מטעם מפלגת רימון, שמתמודד בבחירות הבאות באופן עצמאי. סיעת טוב לחינוך אותה הריץ ח"כ אבי וורצמן מהבית היהודי, בה חברים סגן ראש העיר גדי מזוז שהחליף את וורצמן בתפקיד, יצחק מרציאנו ואברהם אביטל.

בבחירות הקרובות תרוץ סיעת טוב לחינוך תחת 'הבית היהודי' כאשר הרב גדי מזוז מוצב במקום הראשון, הרב סיון סרור במקום השני וד"ר רותי פרנקל במקום השלישי.

נציג דתי נוסף הוא זכריה אוהב שלום מסיעת נתיב הדרום. אוהב שלום הוא חבר בסיעת יחיד. מכהן כבר 20 שנה בעיריה ונמצא באופוזיציה. השבוע אמר עליו ראש העיר לשעבר טרנר כי "מועצה בלי זכריה אוהב שלום לא תהיה אותה מועצה. הוא ותיק החברים, בקיא מאוד בהלכות העיריה, וחבל לאבד אותו".

באר שבע עופר כרדיי

באר שבע הבית היהודי

 



0 תגובות